فروش پارچه فاستونی برای فرم اداری کشور

پارچه های فاستونی ۴۵/۵۵ معمولا برای دوخت و تولید فرم اداری کشور به فروش خواهند رسید و تقاضای مدل فرانل، فیلافیل، گاباردین و ساتن به حداکثر میزان خود خواهد رسید.
با اینکه امروزه بسیاری از جوان ها مخالف شغل کارمندی شده اند و دلشان نمی خواهد زمان کاری خود را در یک اداره پشت میز صرف کرده و به دنبال کارآفرینی و ایجاد تحولات جدید در بخش اقتصاد هستند اما هنوز هم کشور به تعداد کارمندان خود اضافه کرده و هر سال از روش های مخصوص تقدیر و تشکر لازم را به جا می آورد.
معمولا اسفند، فروردین تا اواخر خرداد ادارات بزرگ به دنبال خرید لباس فرم برای پرسنل خود هستند که اکثر ادارات و ارگان ها حتی در بخش خصوصی پارچه مورد نیاز را تهیه کرده و سپس از طریق قرارداد با یک تولیدی یا خیاط قرارداد دوخت را خواهند داشت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه فاستونی اداری

برای لباس فرم اداری در ایران برای پرسنل مرد نیاز به کت شلوار و همچنین پارچه پیراهنی است، به گونه ای که پارچه فاستونی حدود ۳٫۵ الی ۴ متر و ۱٫۵ متر پارچه پیراهنی به همراه آستر کت شلوار و دکمه تمام آن چیزی است که برای دوخت فرم اداری لازم خواهید داشت.

پارچه فاستونی اداری

البته گاهی مانند عکس بالا ادارات و یا شرکت ها به اهدای یک شلوار از جنس فاستونی و پیراهن اکتفا کرده و کارمندان خود را به پوشیدن این مدل لباس تشویق خواهند کرد.
در هر حالت نیاز داریم تا چند قواره ای پارچه فاستونی برای کارکنان اداره و شرکت تهیه نماییم.
چند سوال برایتان پیش خواهد آمد.

  • کدام مدل از پارچه های فاستونی بهترین انتخاب است؟
  • چه میزان هزینه ای جهت این خرید پارچه لازم خواهیم داشت؟
  • آیا مراکز فروش بازاری می توانند تامین کننده خوبی در جهت رفع نیاز ما باشند؟
  • شرایط پرداخت و تحویل کالا به چه صورت رخ خواهد داد.

با استعلام قیمت گرفت و یا پرس و جو کردن از کسانی که در زمینه فروش پارچه فاستونی تخصص دارند می توانید به سوال های بالا پاسخ کامل داده و بهترین شرایط را جهت هدایای که قرار است به کارکنان خود بدهید ایجاد کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما