نمایندگی فروش مستقیم کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه
در کسب و کار تولیدکنندگان پوشاک، قیمت خرید عمده پیراهن مردانه کوتون جامعه می تواند تأثیر مهمی داشته باشد. زیرا جامعه یکی از برندهای بزرگ بازار پارچه فاستونی ایران است و مشتریان زیادی دارد. به همین دلیل تولیدیها و نیز شرکتها، سازمانها، ادارات و ارگانها به دنبال کمترین قیمت هستند تا بتوانند در هزینه های تولید و هزینه های جاری خود صرفه جویی کنند. برای این دسته از مشتریان، خرید مستقیم از کارخانه بهترین گزینه است. جهت اطلاع از شرایط با ما همراه باشید.
- نمایندگی فروش مستقیم کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه
- شرایط خرید مستقیم پارچه جامعه از کارخانه
- تولید پارچه های فاستونی در مقیاس انبوه
- ساختار بازار پارچه فاستونی و نظام توزیع پارچه جامعه
- تحول در حال وقوع در ساختار بازار پارچه فاستونی در اثر نقش آفرینی شبکه های اطلاع رسانی مجازی
- نقش شبکه های ارتباطی در حذف واسطه ها
- خرید بدون واسطه پارچه جامعه
شرایط خرید مستقیم پارچه جامعه از کارخانه
تولید انبوه یکی از مهمترین پیراهن مردانه هاکوپیان تولید در جامعه مدرن است.
در تولید انبوه (Mass Production) هزینه های ثابت سرشکن می شود.
این امر موجب صرفه جویی های کلان در هزینه های تولید شده است.
ماهیت و ویژگی های تولید انبوه بازار پخش و فروش محصولات را هم با خود هماهنگ می کند.
زیرا کارخانه ها برای دست یابی به صرفه جویی ناشی از مقیاس ، باید در مقیاس کلان تولید نمایند.
برای تولید در مقیاس کلان نیز باید بتوانند محصول تولید شده را در همان مقیاس به فروش برسانند.
به بیان دیگر، کارخانه ها به دنبال خریدارانی هستند که به آن ها سفارش های بزرگ بدهند.
زیرا در تولید سفارش های بزرگ است که می توانند سود کنند.
در بازار پارچه فاستونی نیز این قاعده حکم فرماست.
فروش کارخانه ها فقط در مقیاس های بزرگ است.
کارخانه پارچه فاستونی جامعه که یک برند بزرگ تولید کننده انواع پارچه های فاستونی است نیز از این قاعده مستثنی نیست.
اگر سفارش شما برای خرید انواع پارچه فاستونی جامعه ، مقدار بالایی دارد و می خواهید به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید ، حتماً همین حالا با کارشناسان و مشاوران از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در ذیل این مطلب تماس بگیرید.
ما اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهیم.
ما ترتیبی اتخاذ می کنیم که شما خرید مستقیم از کارخانه فاستونی جامعه را تجربه کنید.
تولید پارچه های فاستونی در مقیاس انبوه
اشاره شد که کارخانه ها تنها در مقیاس انبوه می توانند تولید به صرفه و سودآوری داشته باشند.
به عبارت دیگر باید مقدار تولید از یک حدی بالاتر باشد.
لازم به ذکر است که این مقدار حداقل برای کارخانه های مختلف ، متفاوت است.
این نفاوت ریشه در مسائل تکنولوژیک دارد.
بر این اساس کارخانه ها باید حداقل فروش و قبول سفارش خود را بالاتر از آن مقدار مشخص ، تعریف نمایند.
سوالی که پیش می آید این است که حداقل فروش به چه مقدار بالاتر از حداقل اقتصادی مذکور باید تعریف شود؟
وضعیت بازار و سیاست های مدیریتی و رقابت ها در تغییر دامنه این مقیاس می تواند موثر باشد.
اما آنچه که مسلم است، مدیران هر کارخانه ای باید یک حداقل تولید اقتصادی را رعایت کنند.
زیرا تولید در مقیاس کمتر از یک حد مشخص، به صرفه نخواهد بود.
برای مثال بسیاری از کارخانه های تولید پارچه فاستونی در پارت های ۸۰۰ متری سفارش قبول می کنند.
به عبارت دیگر تولید یک پارت با متراژ کمتر از ۸۰۰ متر اقتصادی نیست.
همانگونه که اشاره شد این میزان به علت ملاحظات تکنولوژیک تعریف می شود.
این میزان ، یعنی ۸۰۰ متر ، حداقل تولید است.
برخی کارخانه ها ۸۰۰ متر سفارش را هم قبول می کنند.
اما برخی دیگر کمتر از ۱۶۰۰ متر سفارش را نمی پذیرند.
این موضوع در مسائل مدیریتی و بازار ریشه دارد.
ساختار بازار پارچه فاستونی و نظام توزیع پارچه جامعه
سوالی که در اینجا پیش می آید این است که در شرایطی که کارخانه های تولید پارچه فاستونی تنها در مقیاس انبوه تولید می کنند، خریدارانی که مقدار سفارش آن ها کمتر از این مقیاس است، چگونه می توانند پارچه مورد نیاز خود را تهیه کنند؟
در بازار پارچه فاستونی، عده ای تجار پارچه ها را به صورت انبوه خریداری می کنند.
سپس پارچه های خریداری شده از کارخانه را در یک مقیاس کوچکتر بین بنکداران پخش می کنند.
نکته اصلی در این میان آن است که قیمت ارائه شده توسط این تاجران ، یعنی سفارش دهنده ها، بسیار به قیمت کارخانه نزدیک است.
علت این امر را با تحلیل های اقتصادی می توان دریافت.
پارچه جامعه نیز با چنین ساختاری پخش می شود.
یعنی شما هم می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.
اما در صورتی که محدودیت زمانی دارید، یعنی نمی توانید صبر کنید تا کارخانه پارچه شما را ببافد و تحویل دهد، باید سراغ تجار سفارش دهنده و یا بنکداران بروید.
و یا وقتی سفارش شما کمتر از حداقل تولید کارخانه است، باید از همین طریق اقدام نمایید.
ساختار پخش سایر پارچه ها مانند مطهری ، عالیجناب ، مقدم ، کوکما ، والاپوش و … نیز کمابیش همینطور است.
تحول در حال وقوع در ساختار بازار پارچه فاستونی در اثر نقش آفرینی شبکه های اطلاع رسانی مجازی
اگر به ساختار تشریح شده در بند فوق با یک نگرش تحلیلی دقت کنیم، متوجه چند نکته خواهیم شد.
بازیگران در این ساختار به نحوه متقابل به هم وابسته هستند و از کار کردن با هم در این ساختار متنفع می شوند.
بدین ترتیب که تاجران سفارش دهنده هم در مقیاسی که برای کارخانه صرفه دارد، خرید انجام می دهند و هم سرمایه در گردش مورد نیاز کارخانه را تأمین می کنند و هم هزینه و ساختار سازمانی مورد نیاز برای پخش و فروش پارچه را ایجاد کرده اند.
بنکداران در قبال تاجران سفارش دهنده نیز نقش مشابهی بر عهده دارند.
پس یکی از سه پایه این همبستگی ، هزینه و ساختار مورد نیاز برای پخش و فروش پارچه است.
توسعه شبکه های ارتباطی و گسترش کاربران فضای مجازی ، امکانی فراهم کرده که این ساختار ها را بتوان با هزینه بسیار کمتری ایجاد نمود.
به عبارت دیگر تجار و فعالین اقتصادی با اندک هزینه ای کالای خود را در فضای مجازی معرفی می کنند.
مشتریان نیز به سادگی می توانند آنها را پیدا کرده و ارتباط بگیرند.
با توسعه این روند، وابستگی تاجر سفارش دهند به بنکداران کاهش پیدا می کند.
زیرا بدون نیاز به شبکه فروش آنها می توانند، مستقیماً پارچه خود را به فروش برسانند.
می بینیم که شبکه های مخابراتی ، اینترنت ، تلفن های هوشمند ، پیام رسان ها و امکاناتی از این دست، چگونه می تواند به عنوان یک زیرساخت برای تجارت استفاده شود و چگونه می تواند به پول ترجمه شده و هزینه های تجارت و فروش را کاهش دهد.
اگر می خواهید از این مزیت به وجود آمده استفاده کنید،
کافی است گوشی تلفن را بردارید و با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
نقش شبکه های ارتباطی در حذف واسطه ها
بر پایه آنچه که از نظرتان گذشت می توان نتیجه گرفت که وقتی گفته می شود گسترش فضای مجازی و خرید ها اینترنتی به کاهش هزینه ها می انجامد، سخن درستی گفته شده است.
این یک واقعیت است نه یک شعار تبلیغاتی.
در ساختار بازار سنتی چز عناصر اشاره شده، با واسطه ها نیز روبرو هستیم.
فعالان حرفه ای بازار می دانند که بر خلاف تصور عمومی، واسطه ها به علت زرنگی یک عده به وجود نیامده اند.
این یک تصور اشتباه اما رایج در بین عوام است.
واسطه ها به این علت در بازار فعالیت کنند که سازوکار بازار به فعالیت آن ها نیاز دارد.
آن ها نقش تبلیغاتی، بازاریابی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند.
با گسترش فضای مجازی راهی به وجود آمده که تبلیغات و اطلاع رسانی با هزینه ای بسیار کمتر انجام شود.
در میان روش ها و رویه ها، هر آنچه که در بازار و فعالیت های اقتصادی تثبیت شده و در جریان است، یک علت بیشتر ندارد؛ منافع بازیگران با این روش تأمین می شود.
خریداران شاید بگویند که از واسطه ها خوششان نمی آید، اما در عمل از فعالیت آن ها حمایت می کنند.
زیرا واسطه ها به خریداران اطلاعات می دهند و دسترسی ایجاد می کنند.
اما اگر روشی و رویه ای تغییر کرده و یا در حال تغییر باشد، باز هم به همان علت است.
یعنی روش و رویه جدید منافع بازیگران را بهتر تأمین می کند.
در مثال ما هم چنین است.
تجارت در فضای مجازی منافع فروشندگان و خریداران را بهتر تأمین می کند.
فلذا روز به روز در حال توسعه و گسترش است.
خرید بدون واسطه پارچه جامعه
چنانچه توضیح داده شد، حذف واسطه ها در بازار سنتی امکان پذیر نیست.
همچنین خرید از تجار دست اول به علت کمبود اطلاعات و یا سیاست های آنان، به آسانی اتفاق نمی افتد.
علت این امر سازوکاری است که حافظ منافع همه است.
از کارخانه تا خریدار.
اما تکنولوژی روش و هزینه انجام کارها را تغییر می دهد.
و منافع بازیگران را به گونه دیگری تأمین می کند.
البته هر تغییری برندگانی دارد و بازندگانی.
برندگان توسعه تجارت الکترونیک ، مصرف کنندگان از سویی و تولیدکنندگان و با تجار دست اول از سوی دیگر هستند.
در این تغییر منافع واسطه ها و شبکه های پخش سنتی مورد تهدید قرار می گیرد.
اگر شما هم می خواهید از برندگان این تغییرات باشید،
با ما تماس حاصل کنید.
ما سفارش های شما را به صورت مستقیم از کارخانه ارسال می کنیم.
اگر میزان سفارش شما کمتر از میزان قابل تأمین از کارخانه است،
نگران نباشید.
متن فوق را یک بار دیگر از نظر بگذرانید.
با ما حذف واسطه ها را تجربه خواهید کرد.
ما به صورت حضوری ، تلفنی و اینترنتی برای خدمتگزاری به مشتریان آمادگی کامل داریم.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.