بازار پارچه فاستونی ترک در تهران

بازار پارچه سوییت مخمل در تهران معمولا بسیار داغ است، به طوریکه تعداد درخواست مشتریان روز به روز در زمینه واردات پارچه فاستونی خارجی بالا می رود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اجازه بدهید یک آمار رسمی از تلفن هایی که در روز برای خرید پارچه فاستونی با واحد فروش سایت ما گرفته می شود بگوییم. متاسفانه حدود سه پنجم از تماس هایی که در روز داریم بر اساس درخواست پارچه فاستونی خارجی خصوصا نمونه پارچه فاستونی ترک است.
چرا اوضاع بازار ایران باید به جایی برسد که مشتری های داخلی به جای خرید پارچه های ایرانی به دنبال خرید نمونه کار های خارجی باشند؟
جای تاسف است که دلیل آن تمام شدن هزینه تولید فاستونی برای نساجان کشور است و نگرانی بسیاری از فعالان این حوزه راه به جایی نمی برد تا اینکه تمامی مسئولین و همچنین صاحب منصبان حوزه پارچه دست به دست هم داده بتوانند راه چاره ای جدی برای خواب نرفتن بازار پارچه فاستونی های ایرانی داشته باشند.

پارچه فاستونی ترک

پارچه های فاستونی ترک یکی از موفق ترین محصولاتی هستند که در دنیا استقبال ویژه ای از خرید آنها می شود و تعداد بالایی از مصرف کنندگان دست به خرید و فروش آن می زنند و سالیانه متراژ بالایی از آن نیز به کشور عزیزمان وارد می شود.
البته در خرید انواع فاستونی خارجی باید به نکته نیز دقت نظر داشت که مواظب باشیم کار های چینی تقلبی را به جای جنس اصل ترکیه خریداری نکرده باشیم و هولوگرام ها یا برگه های ترخیص کالا را در هنگام خرید عمده پارچه فاستونی ایرانی از نظر بگذرانیم.

چه فروشگاه یا عمده فروشی را جهت خرید انواع پارچه فاستونی به مشتریان خود پیشنهاد خواهید کرد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما