تشخیص بهترین پارچه فاستونی

آیا روش های تشخیص بهترین جنس پارچه فاستونی را می دانید تا هنگام خرید انواع فاستونی مرغوب ترین جنس آن را تهیه کنید؟
اکثر آقایان در سال حداقل یکبار قصد خرید کت شلوار فاستونی یا یک قواره پارچه پنبه جهت دوخت حداقل یک شلوار را خواهند داشت و به همین دلیل دلشان می خواهند بدانند روش تشخیص جنس اعلای ان چیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

البته نباید خرید خانمها را در این زمینه نادیده گرفت زیرا خانم ها نیز ممکن است چند باری به خرید پارچه های فاستونی نیاز پیدا کنند.
با همدیگر شرح کوتاهی بر روش های تشخیص پارچه فاستونی را خواهیم خواند.

تشخیص پارچه فاستونی

حتما می دانیم که هر مدل پارچه فاستونی یک درصد پشم یا پلی استر و ممکن است گاهی ویسکوز داشته باشد و با شناختن این الیاف ساده تر می توان پارچه های فاستونی را تشخیص داده و مدل مرغوب ترین انتخاب کرد.

تشخیص پارچه فاستونی
  • پارچه فاستونی پشمی وزن بالایی دارد زیرا پشم از پلی استر و ویسکوز یا پنبه سنگین تر است و همین باعث بالا رفتن وزن پارچه های پشمی می گردد.
  • پارچه هایی با درصد پشم بالا نرم و لطیف هستند بر خلاف مدل پلی استر که زبر و شق و رق می ایستد.
  • پارچه های پلی استر خیلی کم چروک شده و شاید به علت پلاستیکی بودن الیافش باشد.
  • پارچه های پشمی با سوزاندن یک تا از تار و پودش بوی کله پارچه گوسفند خواهد داد این در حالیست که پارچه پلی استر کاملا بوی پلاستیک می دهد.
  • با سوزاندن پارچه پشمی خیلی سریع ته مانده و بازمانده الیافش را به صورت پودر داریم، برای پارچه پلی استر تنها شبیه به پلاستیکی مانند بطری نوشابه تکه های چرب و بهم چسبیده آب شده را خواهیم داشت.

با شناسایی نکات بالا می توانید متوجه باشید که در امر خرید پارچه فاستونی چه مدلی انتخاب کرده اید و دست بر روی چه مرغوبیتی از جنس گذاشته اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما