انواع پارچه های فاستونی برای فرم اداری

آیا می دانید انواع پارچه سوزن دوزی برای مانتو برای فرم اداری به عنوان مثال کت شلوار پرسنل بانک از بین چه کالیته هایی انتخاب خواهد شد؟
معمولا برای فرم اداری و پرسنل ادارات دولتی از پارچه فاستونی ایرانی استفاده می کنند به طوریکه یکی از رکن های انتخاب پارچه فاستونی کت شلوار افراد کارمند این است که از بین محصولات داخلی و فاستونی های کشور خودمان انتخاب شود که اولین کاندید برای این انتخاب قطعا پارچه فاستونی مطهری یا جامعه خواهد بود. کمتر زمانی را سراغ داریم که ادارات به سمت برند دیگری در هنگام خرید فاستونی اداری بروند.

پارچه فاستونی اداری

اما بخش خصوصی جهت خرید پارچه فاستونی مورد نیاز برای افراد و کارکنان ممکن است به سراغ فاستونی خارجی از جمله نمونه پارچه انگلیسی یا چینی بروند و بخواهند تمامی کیفیت های متفاوت را مشاهده کنند.

انواع پارچه فاستونی

نمونه کت شلوار بالا یکی از کار های فرم اداری است که برای مهندسین واحد تولید یکی از کارخانجات در نظر گرفته شده است. معمولا خط تولید این رنگ را می پسندد که پارچه فاستونی مخصوص مهندسین است.
به عنوان مثال دیگر همیشه استانداری ها علاقه خاصی به رنگ آبی درباری یا آبی نفتی جهت دوخت پارچه کت شلواری هایشان خواهند داشت.

خرید اینترنتی پارچه فاستونی

معمولا رسم است در بین ادارات یک پیمان کار یا مسئول خرید انتخاب می کنند تا مسئولیت خرید پارچه فاستونی و دوخت کت شلوار یا لباس فرم را به عهده داشته و سرپرستی از صفر تا صد قضیه را به عهده بگیرد.
آیا بهتر نیست در این حالات از طریق اینترنت و آشنایی با مراکز فروش انواع پارچه های فاستونی اقدام کرده و در پی یافتن مراکز نمایندگی شهر خودشان باشد؟
حتی از طریق پست پیشتاز می تواند نمونه پارچه سوزن دوزی سفید را تائید کرده و به تائید هئیت مدیره نیز رسانده و سپس اقدام به خرید نهایی پارچه فاستونی نماید.
البته گاهی این بین خود پیمان کاران نیز سهم جزئی برای خود بر میدارند که از نظر شرعی و عرفی نیز بلامانع است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما