خرید پارچه فاستونی به صورت نیم سری

خرید پارچه فاستونی به صورت نیم سری با قیمت عمده را تا به حال شنیده اید؟ به نظر شما ممکن است تا بتوان نیم سری از عدل های پارچه فاستونی ایرانی را با قیمت باور نکردنی تهیه کرد؟
هنگامی که مغازه داران خرید می کنند، همیه شاکی از این قضیه هستند که چرا نمی توان متراژی کمتر از طاقه کامل فاستونی را خریداری کرد تا بتوان در مغازه تنوع بیشتری داشت و تایم های خرید را نزدیک بهم داشت؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پارچه فاستونی

پارچه های فاستونی را اکثر مغازه دارانی که پارچه مردانه می فروشند یا به صورت مستقل فاستونی سرا هستند نیاز خواهند داشت و لازم است تا حداقل در هر فصل یک بار خرید داشته باشند.
اگر بخواهند به صورت عمده خرید کنند مجبورند هر عدل از کالیته هایی را که می پسندند با رنگبندی کامل به صورت طاقه ای خرید کنند که از نظر پرداختی آنها را با مشکل مواجه می کند زیرا سرمایه هنگفتی را لازم دارد تا بتوانند به اندازه نیاز مغازه و تنوعی که مشتری نیاز دارد خرید هایشان را انجام دهند. غیر از این نکته، مسئله مهم دیگر این است که دوست دارند با متراژ هایی نصف طاقه به صورت نیم سری خرید کنند تا دستشان بابت فروش باز بوده و پارت های خرید فاستونی خود را در زمان های نزدیک تری به انجام برسانند.

خرید پارچه فاستونی

خوشبختانه در سایت بازار پوشاک ایران توانسته ایم شرایطی فراهم کنیم تا مشتریان عمده و جزئی مغازه دار بتوانند تمامی کالیته هایی را که می پسندند به صورت سری رنگ یا انتخابی مشتری در خرید عدل کامل یا طاقه های نیم سری انجام دهند و با همان قیمت عمده خرید خود را اتمام کنند. برای مغازه داران فاستونی مژده خوبی است که نباید از آن غافل شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما