خرید پارچه فاستونی جامعه کالیته جدید

پارچه فاستونی جامعه با ارائه کالیته های جدید کشی غوغای تازه ای در روند خرید پارچه فاستونی بازار ایجاده کرده است.
پارچه فاستونی جامعه یکی از کار های بسیار شیک، زیبا و البته مرغوب ایرانی است به طوریکه با آوردن نامش عین این می ماند که شما کیفیت را برای مشتری خود تضمین نموده اید.
البته گاهی بسیاری از آنها با ابهامی روبرو می شوند که از کجا پارچه مبلی مخمل نانو فاستونی درجه یک جامعه را تشخیص دهیم؟ کافیست در صورتی که خریدی انجام دادید حاشیه پارچه را نگاه کنید که حتما باید by jame بعد از درصد پشم آن حک شده باشد که نشان از ایرانی بودن و اصلا بودن پارچه جامعه دارد. اگر کت شلوار آماده را نیز تهیه کردید، جیب هایش را بگردید تا بتوانید حاشیه حک شده بر روی پارجه را مشاهده نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه فاستونی جامعه کشی

پارچه فاستونی جامعه معمولا بافت تافته، گاواردین تولید می کند اما به تازگی از بهار ۹۶ شاهد عرضه مدل کشی کالیته های ۲۰/۸۰ آن هستیم، طرح های شیک با رنگبندی کامل منتهی درصد بسیار پایینی از کش را نیز در بافت خود پارچه مبلی مخمل گلدار حس خواهیم کرد.

پارچه فاستونی جدید

البته پارچه فاستونی جدید نیز از بین رنگ های بسیار خاص و البته تک انتخاب می شود، عکسی که در ابتدای متن بود و یا نمونه کت شلوار دخترانه ای که بالا مشاهده کردید، همگی جزو پارچه های فاستونی کشی قرمز هستند که جزو جدیدترین طرح کالیته فاستونی جامعه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما