پارچه فاستونی مقدم | قیمت پخش عمده در نمایندگی کارخانه

اولین و قدیمیترین کارخانه فاستونی در ایران کارخانه کت اسپرت بچه گانه فاستونی مقدم است. این کارخانه توسط مرحوم عبدالله مقدم پایه گذاری شده و علیرغم فراز و نشیب های بسیاری که در طول دهه های گذشته داشته، همچنان به عنوان یکی از بهترین برندها در ذهن ایرانیان ماندگار شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه های فاستونی که توسط این کارخانه عرضه می شود را می توانید به صورت عمده، از طریق این سایت که عاملی برای خرید سریع و مستقیم است، با بهترین قیمت خرید کنید.

امروزه کاربرد پارچه های فاستونی با گسترش بسیاری همراه بوده است. از مهمترین آنها می توان به صنعت تولید انواع کت شلوار و همچنین مانتو و پالتوهای زنانه اشاره نمود. در هر کدام از این موارد نیز شاهد استفاده از طرح ها و رنگ های متنوعی هستیم.
مقدم در کنار پارچه مطهری و پارچه جامعه به عنوان یکی از برندهای برتر پارچه فاستونی در ایران مطرح است. شما مشتریان می توانید باخرید از این برند، ضمن استفاده از خوشنامی آن در فروش بهتر محصولات خود، به مزیت هایی همچون قیمت مناسب، کیفیت بالا دسترسی داشته باشید.

نمایندگی فروش پارچه مقدم

پارچه فاستونی مقدم از نمایندگی های فعال در شهرهای مختلف، قابل خرید عمده خواهد بود. اما فضای اینترنتی نیز توانسته موقعیتی را برای خرید عمده و مستقیم و سریع نیز فراهم آورد که شما نیز می توانید از این موقعیت همکاری، استفاده لازم را داشته باشید. علت این امر را باید در تحولات تجاری دهه اخیر جستجو کرد که در سایه گسترش اینترنت و فضای مجازی اتفاق افتاده است. زیرا در این بستر هزینه های توزیع به شدت کاهش پیدا می کند. کارخانجات با هزینه بسیار اندکی می توانند در فضای اینترنت برای خود نمایندگانی تعیین کرده و محصولات خود را معرفی کنند. خریداران نیز با صرف هزینه ناچیزی می توانند با محصولات و کارخانجات آشنا شوند و به آنها دسترسی پیدا کنند.

اگر شما هم مشتری خرید عمده کت بچه گانه فاستونی مقدم هستید، می توانید با شماره های ثبت شده در این سایت تماس بگیرید. یا فرم قرار داده شده را پر کنید تا بتوانید به صورت مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما