فروش اینترنتی پارچه پالتویی پشمی

فروش انواع پارچه پالتویی به ویژه پارچه پالتویی پشمی در ابتدای فصول سرد سال رونق می گیرد. زیرا تولیدکنندگان پوشاک با حجم عظیمی از تقاضا مواجه می شوند. بسیاری از مصرف کنندگان نیز ترجبح می دهند پارچه پالتویی مورد نیازشان را خود تهیه کنند. طیف وسیعی از پارچه مانتویی برای تولید و دوخت پالتو به کار می روند:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این تنوع باعث می شود سلایق و سنین مختلف، بتوانند پالتوی مورد پسند خود را بپوشند.

ورود پالتوهای خارجی در کنار گسترش ارتباطات در فضای مجازی، رقابت در این بازار را دشوارتر کرده است. این امر انتخاب پارچه پالتویی را برای تولیدکنندگان پوشاک و توزیع کنندگان پارچه، به انتخابی حساس تبدیل می کند.

در ادامه به معرفی دو نوع از انواع پارچه پالتویی پشمی که با موضوع سایت تناسب بیشتری دارند، می پردازیم.

پارچه فاستونی پالتویی

پارچه فاستونی با درصد پشم بالا و وزن در طول حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ گرم برای تولید پالتو مناسبند. در میان مصرف کنندگان نیز، پالتوی پشمی دوخته شده با این پارچه ها، مشتری های پروپاقرصی دارد. این مشتری ها معمولا پارچه را خریداری و خود اقدام به سفارش دوخت پالتو می کنند.

تولیدکنندگان پارچه های فاستونی نیز به تقاضای این سلایق پاسخ درخوردی داده اند. از آن جمله می توان به کارخانه جامعه اشاره نمود. جامعه فاستونی هایی با ۴۵ درصد پشم، اما با وزن های بالا روانه بازار کرده است. نمونه ای از این محصولات را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

پارچه فاستونی پالتویی

پارچه پالتویی فوتر

پارچه های فوتر نیز از پرطرفدارترین انواع پارچه پالتویی به شمار می روند. رنگ های متنوعی از پارچه های فوتر تولید شده با پشم و نیز الیاف مصنوعی تولید شده است. در بازار پارچه فوتر، تولیدکنندگان ایرانی و خارجی حضوری پررقابت دارند.

ما انواع فوترهای ایرانی و خارجی با ترکیب های مختلف پشم و پلی استر را عرضه می کنیم:

پارچه پالتویی فوتر

پارچه فوتر ترک، آلتین ییلدیز، ۸۰ درصد پشم

پارچه پالتویی فوتر

پارچه فوتر ایرانی، پلی استر در دو رنگ ذغالی و مشکی

پارچه پالتویی فوتر

پارچه فوتر ترک؛ ماهان؛ در رنگبندی متنوع

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما