پارچه فاستونی انگلیسی | قیمت فروش عمده و خرده

از پرطرفدارترین پارچه کت و شلواری در دنیا یکی پارچه فاستونی انگلیسی است و یکی پیراهن مردانه تترون فاستونی ایتالیایی. علت این امر به قدمت و کیفیت این برندها برمی گردد. بسیاری از مردان طبقات مرفه در کشورهای مختلف دوست دارند کت و شلوار خود را از این برندها بدوزند. در ایران نیز چنین قاعده ای حکم فرماست.

به همین دلیل با اینکه در کشوری زندگی می کنیم که یکی از قطب های تولید انواع فاستونی در دنیا به شمار می رود و نام و آوازه پارچه های فاستونی مطهری ، جامعه ، عالیجناب، کوکما، مقدم یا طوس در خاورمیانه و بعضی کشور های اروپایی درخشش خود را دارند، اما سالیانه متراژ بالایی از پارچه فاستونی خارجی از جمله نمونه انگلیسی و ایتالیایی به کشور وارد می شود. این امر اثرات مختلفی در بازار از خود به جای می گذارد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

قیمت پارچه فاستونی انگلیسی

پارچه فاستونی انگلیسی

در کنار ایتالیا ، بدون شک انگلستان بهترین و قدرتمندترین تولیدکننده فاستونی و پیراهن مردانه تترون ژاپن های پشمی کت شلواری به شمار می رود که بهترینها را امروزه به بازار جهانی ارائه می دهد. تولید و عرضه جهانی پارچه هایی که انصافاً کیفیتی باور نکردنی و بی نظیر دارند، محصول عوامل متعددی است. قدمت و سابقه این صنعت در بریتانیا، استفاده از بهترین مواد اولیه و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا از عوامل موثر در کیفیت و حسن شهرت برندهای انگلیسی به شمار می رود.

بازار پارچه فاستونی انگلیسی

خرید پارچه فاستونی انگلیسی

پارچه فاستونی انگلیسی وارداتی به ایران را به طور کلی می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. دسته اول شامل تولیدات لاکچری است که با قیمتهای بسیار بالا و به صورت قواره ای از طریق نمایندگی این برندها وارد ایران می شوند. نمایندگی ها معمولاً مبلغ را به صورت پوند از مشتری دریافت می کنند و طی زمانی در حدود 3 تا 4 هفته پارچه را به دست مشتریان می رسانند. لازم به ذکر است فاستونی های لاکچری در دنیا محدودند. برندهای بزرگی که متراژ بسیار اندکی در سال تولید می کنند و مشتریان خاص خود را نیز در سراسر دنیا دارند. طبیعی است این دسته از مشتریان شامل طبقات بسیار مرفه می شود. معمولاً سیاستمداران، دیپلماتها، بانکداران، تجار بزرگ و بین المللی، کارخانه داران، مدیران رده بالای صنعتی و تجاری، سلیبریتی ها از مشتریان این پارچه ها هستند.

دسته دوم از پارچه های فاستونی انگلیسی که وارد ایران می شوند، شامل تولیداتی می شود که هر چند جزو پارچه های لاکچری محسوب نمی شوند، اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و قیمت آنها نیز تقریباً دو تا سه برابر پارچه های مشابه ایرانی است. این پارچه ها به صورت عمده وارد می شوند و وجه تمایز آنها نسبت به نمونه های مشابه داخلی معمولاً در درصد پشم بالای 50 و نمره نخ بالا است. به عبارتی پارچه های ظریفتر و لطیفتری هستند.

مزایا و معایب واردات پارچه خارجی

در مورد کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، همیشه این بحث مطرح می شود که آیا مجبور هستیم برای تامین نیاز داخلی در زمینه فاستونی انواع نمونه مدل های پارچه خارجی را نیز ارائه کنیم و اجازه دهیم سالیانه سرمایه هنگفتی را به این امر اختصاص یابد؟

طبیعتاً دسته اول پارچه فاستونی انگلیسی که در مورد آنها صحبت شد، موضوع این بررسی نمی تواند باشد و ما در مورد دسته دوم که به مقدار قابل توجهی وارد کشور می شوند، بحث می کنیم.

واقعیت این است که تجربه کشورهای مختلف نشان داده که هر چه محدودیت واردات و صادرات کالا، خدمات، سرمایه و نیروی کار کمتر بوده، شاهد پیشرفت صنعت و اقتصاد آن کشور در بلند مدت بوده ایم. البته کشورها در مقاطع مختلف ممکن است جهت مدیریت بازار و یا حمایت از تولید داخلی، محدودیت های موقتی در نظر بگیرند. اما به طور کلی تجارت آزاد به نفع همه بوده است. علت این امر را باید در سودمندی رقابت جستجو کرد.

نظر شما چیست؟ آیا فروش عمده پارچه فاستونی انگلیسی را در بین بنکداران ایرانی می پسندید؟ آیا موافق خرید و فروش انواع فاستونی خارجی در بازار داخلی هستید؟

لطفاً در بخش دیدگاهها ما را از نقطه نظرات خود بهره مند کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیستر و خرید انواع پارچه فاستونی انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما