فعالیت الی الخصوص فروش در صنعت پارچه فاستونی هنر های بازاریابی و بازارشناسی را میطلبد تا فروشنده بتواند در بازار پر از حاشیه و سود پررقابت فاستونی به خوبی عمل نماید.
اجازه دهید بحث را از یک مغازه خیاطی کوچک آغاز کنیم که به تازگی بین دوزندگان کت شلوار یا کار های تک مد شده است که برای مشتری های دائمی اشان پارچه نیز در مغازه داشته باشند تا علاوه بر دوخت لباس و پوشاک مورد نیاز مشتری پارچه را نیز به فروش برسانند.
حرفه اصلی صاحبان این شغل خیاطی و دوزندگی است، بنابراین می توانند مشاوران حاذقی در امر خرید پارچه فاستونی نیز باشند، به عنوان مثال اگر مشتری آنها کارمند بانک باشد می دانند که باید از فاستونی با درصد پشم بالا بهره بگیرد و همین مدل را به او پیشنهاد خواهند داد.
عمل هوشمندانه ای که می توانند انجام دهند این است که اکثریت مشتری های خود و سلیقه هایشان را بشناسند و سپس بسته به نیاز مغازه چندین طاقه برای شروع پارچه فاستونی در مغازه محیا نمایند.
دسته دومی که در حوزه صنعت فروش پارچه فاستونی فعالیت دارند مغازه داران جزئی فروش هستند که مجبور با رقابت همصنفی هایشان هستند و هرچقدر نرخ خریدشان را کاهش دهند می توانند قیمت فروش مناسب تری برای مشتری عرضه نمایند.
به جای اینکه مشتری مغازه بغلی خود را بدزدید یا مدام در پی سرک کشیدن به اخبار باقی همکاران خود باشید، به دنبال یافتن تامین کننده هایی بروید که با نرخی بسیار عالی برایتان ارسال پارچه فاستونی مورد نیازتان را انجام دهند که شما بتوانید قیمتی بسیار ارزان در منطقه اعلام کنید و خود به خود ورد زبان تمامی مشتری های خرید پارچه فاستونی شوید.
در رده های بالاتر بنکداران و تولیدی های پوشاک هستند که نیاز به خرید پارچه فاستونی دارند و گاهی در کنار همین امر فروش را نیز به صورت عمده مخصوصا بنکداران انجام میدهند که نکات جزئی تری برای بهتر عمل کردن در چرخه فروش فاستونی نیاز خواهند داشت که در متن های آتی به آن خواهیم پرداخت.
پارچه آیدا می تواند بهترین و ارزان ترین نرخ فروش پارچه فاستونی را به مشتریان خود ارائه نماید.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.