قیمت انواع پارچه فاستونی جامعه

قیمت انواع پارچه سوییت طرح دار فاستونی بر اساس ترکیبات، بافت، طرح و رنگ مشخص می شود. پارچه فاستونی جامعه نیز از این قاعده مستثنی نیست. میزان پشم استفاده شده در تولید فاستونی، یکی از مهمترین این متغیرهاست. اما متغیرهایی ازاین دست، در قیمت تمام شده تولید موثرند. برای تعیین قیمت نهایی، باید متغیر دیگری را نیز در نظر گرفت.

این متغیر مهم، میزان عرضه و تقاضا در هر مقطع زمانی است. در برخی مواقع، ترکیب یا طرح یا رنگ خاصی نسبت به مشابه خود قیمت بالاتر یا پایینتری دارد. دلیل این اختلاف قیمت در بازار پارچه فاستونی، تفاوت قیمت تمام شده تولید نیست. بلکه افزایش یا کاهش تقاضا برای یک طرح و رنگ خاص است. کمبود یک طرح و رنگ خاص در بازار نیز منجر به افزایش قیمت می شود.

در اینجاست که متغیرهای مرتبط با مد و سلایق مشتریان تأثیر خود را نشان می دهند. برخی بافت ها پرطرفدارند؛ مانند فیلافیل. برای برخی رنگ ها تقاضای بیشتری وجود دارد؛ مانند سرمه ای.

در برخی مواقع نیز متغیرهای زمانی نقش آفرین می شوند. مثلاً تقاضا برای پارچه مبلی مخمل فاستونی به رنگ سال، افزایش پیدا می کند. در نتیجه ممکن است شاهد افزایش قیمت فاستونی هایی باشیم که به آن رنگ تولید شده اند.

نحوه اطلاع از قیمت انواع پارچه فاستونی جامعه

پارچه فاستونی جامعه، یک نشان تجاری معروف و معتبر در بازار پارچه و پوشاک ایران است. در تولید این پارچه از پشم استرالیایی و تراویرای آلمانی استفاده می­ شود. در دنیای فاستونی، این دو از جمله بهترین مواد اولیه به حساب می آیند. در کنار این، به کارگیری تکنولوژی روز دنیا فاستونی جامعه را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل می کند. به طوری که علاوه بر تقاضای قابل توجه داخلی، راه بازارهای خارجی را هم بر روی این فاستونی گشوده است.

نحوه اطلاع از قیمت انواع پارچه فاستونی جامعه

این ویژگی ها تجارت فاستونی جامعه را به تجارتی جذاب تبدیل می کند. زیرا هم از کیفیت و هم از حسن شهرت و اعتبار برخوردار است. اما تجار، تولیدکنندگان پوشاک و توزیع کنندگان نیاز دارند، از قیمت روز آن مطلع باشند. علاوه بر آن، باید بتوانند پارچه مورد نیاز خود را از منابع دست اول تهیه کنند.

نحوه اطلاع از قیمت انواع پارچه فاستونی جامعه

مجموعه تجاری ما، پارچه فاستونی جامعه را مستقیماً ار کارخانه تهیه می کند. با به کارگیری روش های نوین تجارت، یعنی عرضه اینترنتی نیز توانسته هزینه های خود را به حداقل ممکن برساند. به مدد این تکنولوژی، اطلاع رسانی به مشتریان نیز با بیشترین سرعت ممکن انجام می شود. این ویژگی ها، ارتباط و همکاری با این مجموعه را برای مشتریان رضایت بخش و سودآور کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما