قیمت انواع پارچه فاستونی گاباردین

قیمت انواع پیراهن زنانه ترک فاستونی گاباردین که شامل رنگبندی ساده می گردد معمولا نسبت به مدل طرحدار یا دیپلمات کمی ارزان تر است.
گاهی لازم است تا برای پرسنل یک اداره مانند بانک ملی در شهرتان سفارش دوخت کت شلوار داشته باشید، البته معمولا پیمان کاران این کار را انجام می دهند. برای ادارات از نظر اقتصادی به صرفه تر این است که پارچه فاستونی گاباردین بخرند و سپس تنها به یک خیاط یا تولیدکننده بسپارند که کت شلوار های سایز آنها را بدوزد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه فاستونی گاباردین

بافت گاباردین جزو زیرمجموعه های مدل بافت سرژه پیراهن مردانه می باشد که در اصطلاح خودمانی تر یکی رو دو تا زیر است یعنی اینکه صفحه شطرنج را در نظر بگیرید به جای اینکه یک خانه سفید یک خانه مشکی باشد، چیدمان آن یکی سفید و دو تا مشکی شود که مدل بافت مورب است.
شبیه پارچه کجراه است اگر به تار و پود آن دقیق شوید دقیقا مورب بودنش را خصوصا در نمره نخ های بالاتر خواهید دید.

پارچه فاستونی گاباردین

برای کت شلوار های اداری، فرم پرسنل و همچنین تجاری ساده و شیک که قرار است در مذاکرات سنگین پوشیده شوند استفاده از پارچه فاستونی گاباردین بهترین اقدام است که هرچقدر درصد پشم آن بالاتر باشد طبیعتا بهتر بوده است.

قیمت پارچه گاباردین

با اینکه فاستونی گاباردین جزو بافت های اصیل و پر مصرف بازار داخلی و همچنین جهانی است، اما قیمت گرانی ندارد، در بین بافت های یک کارخانه ریسندگی فاستونی اکثرا برای کالیته هایی که با بافت گاباردین تولید گشته اند هزینه های عرف و ارزان تری در نظر می گیرند زیرا تعداد تولیدکنندگان بالا بوده و بر سر قیمت رقابت شدیدی خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما