قیمت جدید پارچه فاستونی جامعه طرحدار

آیا لیست قیمت جدید پیراهن زنانه ترک فاستونی جامعه طرحدار که شامل نمونه دیپلمات و چهارخانه است را می دانید؟ از تغییر نرخ های فاستونی باخبر شده اید؟
امسال در ابتدای سال ۹۶ کارخانجات جامعه و مطهری برای فاستونی های خود الی الخصوص نمونه کالیته های طرحدار چهارخانه و دیپلمات ۴۵/۵۵ سیلکا افزایش قیمت نزدیک به ۲۰% داشت.
اما آیا شما از این تغییر نرخ و قیمت باخبر شده اید و از آخرین اخبار مطلع هستید؟
کافیست تامین کننده قدرتمندی داشته باشید تا به محض اتفاق افتادن هر رخدادی در روند کاریتان یا مرتبط با حرفه و شغل شما اطلاع رسانی کرده و خیلی سریع شما را آگاه کند.
آیا همچنین تامین کننده و فروشنده ای را سراغ دارید؟
انواع پارچه فاستونی را از کجا خریداری می کنید؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه فاستونی جامعه

در چند سالی که سایت بازار پوشاک ایران راه اندازی شده و در زمینه انواع پارچه های فاستونی فعالیت کرده است، اولین پیشنهادش به مشتریان پارچه فاستونی جامعه می باشد که انواع کالیته های ساده، سیلکا، طرحدار چهارخانه و دیپلمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد و لیست قیمت هایش معمولا ۵ الی ۱۲% با بازار فروش عمده آن تفاوت خواهد داشت و می تواند نرخ بهتری را جهت خرید شما در زمینه فاستونی جامعه ارائه دهد.

پارچه فاستونی جامعه

نمونه عکس بالا یکی از پرفروش ترین پیراهن مردانه فاستونی های جامعه ۴۵/۵۵ دیپلمات خط پهن بود که برای ادارات و بخش خصوصی یکی از محبوب ترین کالیته ها جهت خرید برای دوخت کت شلوار رسمی بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما