قیمت پارچه فاستونی خارجی

قیمت پارچه فاستونی خارجی را به چه شکل استعلام می گیریم و در امر خرید پارچه فاستونی خارجی چه نرخی به گوش ما خواهد رسید؟
پارچه فاستونی خارجی در ایران با اینکه جزو تولیدکنندگان برتر جهانی است، بسیار با تیراژ بالا خرید و فروش می شود و شاید یکی از علت هایی که بسیاری از کارخانه های داخلی در فکر تعلیق و تعطیل کردن کارخانه خود هستند همین امر واردات بی رویه پارچه فاستونی خارجی بوده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

البته نباید از کیفیت بعضی از این نمونه ها غافل شد، درست است که ما می توانیم در داخل کشور برترین تولیدکنندگان و برند پارچه ارزان فاستونی را داشته باشیم اما گاهی نیاز است که پارچه فاستونی خارجی را نیز برای تولید کت شلوار یا فروش به مشتری های خود نیز داشته باشیم.

پارچه فاستونی خارجی

پارچه فاستونی خارجی معمولا چینی، کره ای، ایتالیایی یا تحت لیسانس انگلستان و ممکن است جزو فاستونی های ترک باشد.

پارچه فاستونی خارجی

فاستونی دیپلمات بالا با سه رنگ آبی درباری، مشکی و سرمه ی یکی از کالیته های پرفروش شرکت انزو که متعلق به برند های چینی است توانسته در کشور ایران نیز فروش بالایی داشته باشد.

قیمت پارچه خارجی

اما حال که فهمیدیم هرچقدر هم وطن پرست باشیم و قصد کنیم تا هنگامی که دیگر کارخانه های ایرانی توانایی تامین نیاز ما را نداشته باشند گاهی نیاز است تا از فاستونی خارجی نیز خرید هایی داشته باشیم. مسئله بعدی قیمتی است که این پارچه ها در بازار خواهند داشت.

معمولا نسبت به محصولات ایرانی قیمت های بهتر و ارزان تری دارند، اما باید موارد زیر را در خرید پارچه فاستونی خارجی بررسی و حتما چک کنید تا خدایی نکرده قربانی کلاهبرداری های بازار عمده فروشی فاستونی نشوید.

  • آبرفت پارچه را تست کنید.
  • رنگ پس ندادن پارچه را با اطمینان به نتیجه برسید.
  • آیا ممکن است در سری بعدی خرید شما تامین کننده همین مدل پارچه فاستونی را داشته باشد؟
  • قیمت این پارچه نسبت به رقبایی که در بازار دارد در چه مرحله ای است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما