مشخصات ارزانترین پارچه فاستونی ایرانی

آیا می دانید ارزان ترین پارچه سوییت طرح دار های فاستونی ایرانی چه مشخصات و فاکتور هایی دارند که توانسته اند به این زودی و سرعت در بازار جایگاه خوبی به دست بیاورند و تمامی مشتریان به دنبال آنها باشند.
پارچه های فاستونی معمولا از کیفیت بسیار مرغوب تا کار های تمام مواد دسته بندی می شوند که در مرحله اول آنها را به چهار دسته تقسیم بندی خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  • پارچه فاستونی پشم ترویرا
  • پارچه فاستونی ترویرا
  • پارچه فاستونی ویسکوز
  • پارچه فاستونی پلی استر

در بین چهار جنسی که نام بردیم پلی استر کیفیت پایین پارچه مبلی مخمل است به عبارتی تماما مواد بوده و در بافتش هیچ الیاف ویسکوز، ترویرا یا پشم به کار نرفته است. اولین خطری که ممکن است این پارچه ها را تهدید کند آبرفتی است که شاید برای آن دسته از پارچه فاستونی های پلی استری که مرحله تکمیل و رنگرزی خوبی نداشته اند اتفاق بیفتد.

مشخصات پارچه فاستونی

اول از نمره نخی که برای بافت این پارچه های فاستونی به کار برده می شود صحبت می کنیم معمولا از نخ نمره ۴۸ یا ۵۲ جهت بافت آنها بهره می برند که گاهی ممکن است آن را دستکاری کنند اما عرف تولید پارچه های فاستونی در همین حدود است که بتوانند کیفیت و قیمت را در کنار یکدیگر کنترل نمایند.
دومین مرحله میزان مزد بافت و همچنین متراژی است که در هر عدل پارچه قرار می دهند. مزد بافت را به حداقل رسانده اند تا بتوانند با پارچه فاستونی های چینی که در بازار نمونه های ارزان را به سادگی می توان پیدا کرد رقابت خوبی داشت. البته نباید کیفیت پارچه ها را در هنگام مقایسه از یاد برد و به صورت عادلانه و منصفانه آنها را در ترازوی قیاس قرار داد.
آخرین مشخصه ای که ممکن است مورد توجه خریدار قرار بگیرد، عدل های ۲۴۰ متری پارچه است تا برای هر چهار رنگی که در طرح خاص پارچه وجود دارند دو طاقه ۳۰ متری در نظر گرفته شود به عبارتی هر رنگ ۶۰ متر و جمعا ۲۴۰ متر پارچه را مشتری در هر عدل تحویل خواهد گرفت.

مشخصات پارچه فاستونی

عکس بالا یکی از کالیته های معروفی است که برای پارچه های فاستونی ارزان قیمت تماما مواد برای چند سال پیاپی در منطقه غربی کشور فروش می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما