واردات پارچه فاستونی انگلیسی به بازار ایران

آیا می دانستید سالیانه چندین متر کت و شلوار زنانه در مشهد فاستونی انگلیسی یا محصول سایر کشور ها به بازار ایران واردات می شود و استقبال این مدل پارچه فاستونی به چه میزان است؟
پارچه فاستونی انگلیسی همیشه منظور این نیست که در کشور انگلستان و نساجی های آنجا تولید شده باشد بلکه بعضی از کارخانه های دیگر نیز تحت لیسانس انگلستان هستند که حتی در ایران نیز بعضی از این کارخانجات ریسندگی هستند و بر روی حاشیه نویس خود همین تحت لیسانس بودن را به اطلاع مشتری می رساند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پارچه فاستونی انگلیسی

عزیزانی که قصد خرید پارچه فاستونی انگلیسی دارند در ابتدا تصمیم بگیرند که قرار است چه مدلی از آن را بخرند، آیا پارچه چینی تحت لیسانس انگلیس نیاز دارند؟ به دنبال پارچه های جامعه و مطهری انگلیسی هستند یا اینکه نه حتما می خواهند تولید در انگلستان انجام شده باشد.

پارچه فاستونی انگلیسی

بعد از اینکه در زمینه خرید تصمیم گیری کردید حال نوبت آن رسیده تا تجار اصلی مسئول واردات پارچه فاستونی را شناسایی کنید و در برقراری ارتباط عملیات های لازم را به سرانجام برسانید.
به عنوان مثال یک شگرد جدید در همکاری با تجار بزرگ را برایتان تعریف می کنم که از تجربیات شخصی بنده بوده است تا بتوانید زین پس نه در نقش خریدار بلکه به عنوان یک همکار هم صنفی با تجار ارتباط نزدیکی برقرار کرده و با قیمت بسیار بهتری خریدتان را به انجام برسانید.
وقتی شماره او را پیدا کردید، تماس بگیرید و خیلی صمیمی با او احوالپرسی کنید و بگویید که تعریفش را شنیده اید که در امر فروش پارچه فاستونی از بزرگان حوزه تجارت به شمار می آید و خیلی خوشحالید که با صحبت می کنید. وقتی از فروشنده تعریف کرده اید و اصطلاحا هندوانه را بغل او داده اید از اولین برخوردش با شما خوشنود شده و شما را از یاد نمی برد و همین مسئله در ذهنش می ماند تا در ادامه روند همکاری حتما از این نکته استفاده کند و قیمت کت و شلوار زنانه سفید فاستونی را ارزان اعلام کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما