پارچه فاستونی آسیا+قیمت خرید عمده از نمایندگی فروش در تهران

قیمت فروش عمده پارچه فاستونی آسیا در نمایندگی تهران

تا به حال در زمینه کارخانجات کت اسپرت بچه گانه فاستونی آسیا و مدل فاستونی هایی که در بازار ارائه می کند اطلاعاتی داشته اید و به کسب آگاهی در این زمینه علاقه مند بوده اید؟
کارخانجات فاستونی آسیا در کرمان است و یکی از کارخانه های جدید التاسیس در ایران است که بنیان گذاری آن به بعد از انقلاب در سال ۶۲ بر می گردد که اولین بهره برداری و مراسم افتتاحش سال ۱۳۷۲ برگزار گردید و از آن زمان کارخانه در زمینه تولید، تکمیل و رنگرزی انواع پارچه فاستونی پشمی فعالیت داشته است.

پارچه فاستونی آسیا

مراحل تولید پارچه در کارخانجات فاستونی آسیا

در کارخانه پارچه فاستونی آسیا ۴ مرحله تکمیل پشم به کت بچه گانه انجام می شود که شامل این مراحل است.

  • ریسندگی
  • رنگرزی
  • بافندگی
  • تکمیل

واحد کنترل کیفیت و رفوگری نیز از سایر بخشهای کارخانه به شمار می رود.

واحد ریسندگی

الیاف مورد استفاده برای تولید نخ فاستونی عبارتند از پشم و پلی استر. برای تولید پارچه های شبه فاستونی نیز از ویسکوز و پلی استر استفاده می شود. بهترین پشمی که در دنیا برای تولید پارچه فاستونی استفاده می شود، پشم گوسفند مرینوس استرالیایی است.

در واحد ریسندگی کارخانجات پارچه فاستونی آسیا پشم و پلی استر را به وسیله دستگاههای ریسندگی تبدیل به نخ های رینگ می نمایند. ظرفیت این واحد به 500 تن نخ در سال می رسد. کارخانه آسیا توانمندی تولید نخ از نمره 20 تا 120 را دارد. نمره 60 رایجترین نخ مورد استفاده در صنعت فاستونی ایران به شمار می رود. لازم به ذکر است نمره نخ شاخصی است که ظرافت نخ را نمایندگی می کند. جهت این امر نسبتی بین طول نخ و وزن آن برقرار می کنند.

رنگرزی پارچه فاستونی

رنگرزی در صنعت فاستونی به سه روش انجام می شود:

  • رنگ کردن تاپس
  • رنگرزی نخ
  • رنگرزی پارچه

معمولاً رنگ کردن پارچه تنها برای پارچه های ساده قابل استفاده است. در این روش پارچه پس از بافت وارد پروسه رنگرزی می شود.

پارچه های طرحدار با استفاده از نخ رنگی بافته می شوند. برای تولید نخ رنگی از دو روش رنگ کردن نخ یا رنگ کردن تاپس می توان استفاده نمود.

کارخانجات پارچه فاستونی آسیا از هر سه روش جهت رنگرزی استفاده می کند.

بافت و تکمیل

بافت پارچه فاستونی با چله کشی آغاز می شود. چله کشی و تنظیمات ماشینهای بافندگی بر اساس طرح بافت صورت می گیرد. در ادامه ماشینها بافت طرح مورد نظر را آغاز کرده و به مرحله تکمیل خواهند رساند.

تکمیل پارچه به مراحلی گفته می شود که عملیات مکانیکی و شیمایی و حرارتی را روی پارچه انجام می دهند. در اثر این عملیات خواصی در پارچه ایجاد می شود که آن را برای مصرف آماده تر می کند.

در اثر پیشرفت تکنولوژی نانو، امروزه خواص جدیدی نیز به پارچه اضافه می شود. مانند آنتی باکتریال شدن پارچه و یا ضد آب شدن و مانند آن. این عملیات هرچند معمولاً از جنس عملیات تکمیل است، اما لزوماً در این مرحله انجام نمی شود. برای مثال عملیات ضد آب کردن پارچه می تواند قبل از بافت انجام پذیرد یا در مرحله تکمیل صورت گیرد.

در کارخانه پارچه فاستونی آسیا پارچه های فاستونی ضد آب، قبل از رسیدن به فرآیند تکمیل نسبت به آب با استفاده از تکنولوژی نانو خاصیت ضد آب پیدا می کنند.

خرید مستقیم از کارخانجات پارچه فاستونی آسیا

می توانید در بسیاری از مغازه ها سراغ انواع پارچه فاستونی آسیا را با نام آسیا یا آسیا بافت بگیرید. زیرا خیلی از بنکداران و مغازه داران قدیمی که قبل از سال ۹۰ شروع به کار کرده باشند آن را خواهند شناخت.
البته کارخانه نزدیک به ۵ سال در حالت تعلیق و تعطیلی قرار داشت که با تغییر مدیریت و هئیت مدیره خوشبختانه امروز با قدرت چندین برابر در حال تولید انواع فاستونی درجه یک با ترکیب 20.80 و مرغوب با نام تجاری آسیا است. امروزه برندهایی مانند جامعه و مطهری نیز این ترکیب را تولید می کنند.

برای خرید عمده و مستقیم نیز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما