کارخانه تولید کننده پارچه فاستونی بزیاق

پارچه فاستونی یکی از معروف ترین پارچه های تولید شده از جنس نخ و پشم توسط نساجی های کشور است که به انواع مختلفی تقسیم می شوند. یکی از معروف ترین نوع آن پیراهن مردانه کوتون فاستونی بزیاق است این نوع پارچه به ظاهر شبیه پارچه‌های جودون است و میزان چروک‌شدن کم و مقاومت بالایی دارد. به صورت ساده در رنگ های مختلف تولید می شود که هر روز به تعداد تولیدکنندگان آن اضافه می‌شود.

کارخانه تولید کننده پارچه فاستونی بزیاق

نکات مهم در انتخاب پارچه فاستونی اداری

نکات مهم در انتخاب پارچه فاستونی اداری استفاده از لباسهای فرم اداری تقریباً به شکل یک قانون برای مکان های اداری و آموزشی در آمده است. به دلیل استفاده مداوم از این لباس‌های فرم لازم است که به صورت مکرر استفاده شده و زود به زود شسته شود .پس لازم دیده شده که پارچه ای که استفاده می‌شود بسیار بادوام و مناسب و رسمی و با توجه به شرایط آب و هوایی انتخاب شود .یکی از مناسب ترین آنهاپارچه فاستونی اداری است .

از دلایل مهم انتخاب پارچه زود چروک نشدن آن است زیرا زود چروک شدن پیراهن مردانه هاکوپیان موجب می‌شود لباس ظاهر بسیار بدی به خود بگیرد. رنگ ثابت پارچه به دلیل شستشوی زیاد آن یکی دیگر از عوامل انتخاب پارچه است رنگهای معمول مورد استفاده مشکی- طوسی -قهوه ای- سرمه‌ای و غیره هستند .حتی در انتخاب رنگ پارچه شرایط محیطی و آب و هوایی مطرح می‌شود.

کیفیت پارچه یکی دیگر از عوامل انتخاب آنها است. هر نوع لباسی با پارچه های با کیفیت بسیار بالا زیباتر جلوه می کند و عمر پارچه نیز بیشتر می‌شود .که متاسفانه امروز پارچه های نامرغوب زیادی در بازار وجود دارند .پارچه‌ای که برای لباس فرم استفاده می‌شود نباید کشی باشد که هم رسمی تر جلوه کند هم به بدن نمی چسبد .
در مورد انتخاب طرح پارچه باید گفته شود که طرح ساده و نهایتاً راه راه یا چهارخونه بهترین نوع طرح برای لباس های فرم هستند. در یک نگاه کلی دریافتیم که لباس فرم باعث منظم بودن کارمندان و نظم در سازمان میشود پس باید این لباس ها هم با ویژگی خوب خود رضایت کارمندان را جلب کند .در سالهای اخیر به علت بالا رفتن قیمت پشم به کار رفته در پارچه های فاستونی به تولید پارچه های نیمه فاستونی دست زده اند.

بازرگانی فروش پارچه فاستونی بزیاق

بازرگانی فروش پارچه فاستونی بزیاق پارچه های فاستونی بزیاق از جمله پارچه های تولید شده کارگاه های بافندگی ایران است که می توانید جهت مشاوره و یا سفارش کالا از طریق شماره تلفن های زیر یا همین سایت با ما در ارتباط باشید .تا بهترین نوع فاستونی بزیاق را در رنگ های مختلف در اختیار شما عزیزان بگذاریم.ما با فروش پارچه فاستونی در خدمت شما هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما